(Android/iOS) Shoot Bubble - Fruit Splash ubegrenset hacking av krystaller
Mar 5, 2022 14:37:38 GMT -5
Post by fatahucockrett on Mar 5, 2022 14:37:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shoot Bubble - Fruit Splash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shoot Bubble - Fruit Splash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset hacking av krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Shoot Bubble - Fruit Splash 2022 version ▞▞▞
Shoot Bubble - Fruit Splash Rekreacyjne hyth
Liker spillet, men for ofte for annonser.
Jeg kjøpte en ny telefon og måtte installere den. Det var flott og avslappende å paly i den gamle telefonen min. Ga deg gaver du kan bruke i hver fase av spillet. Men nå i den nye telefonen min måtte jeg begynne på nytt og du får ingen gaver. Veldig frustrerende og veldig opprørt over dette. Har allerede avinstallert den og installer den på nytt for å se om dette løste problemet. Nei, det gjorde det ikke, og jeg er veldig frustrert over dette. Kan du hjelpe med å fikse dette. Anstendig spill Nivåene er flotte, grafikken er flott. Det er annonsene. Hver. Enkelt. Nivå. Avslutte et nivå? Se en annonse. Blir skjermen svart? Se en annonse! Dessuten, hvis du får oss til å se en annonse for EN VELDIG ENKEL BONUS I "PREMIEKASSEN", la oss i det minste beholde den til vi bruker den! Hvis jeg ikke bruker øyeblikkelig, får jeg ikke beholde den til neste runde. Det er grådig, folkens. Dere kan ikke ha det så vondt.
Enkelt spill, fornøyelig, tid morder hvis man er i en q. Annonser er ikke påtrengende og korte. Den ene ulempen er noen ganger at ballen skjøt vilt av sted når jeg ikke var ferdig med å sikte.
For mange annonser!! Bortsett fra det er det et bra spill. Men reklamene må stoppe!!
Når jeg kjeder meg, tar jeg bare telefonen min og spiller dette spillet.. telefonen min er ikke stor... så mange spill jeg lastet ned på telefonen min, sitter fast og henger telefonen min. Dette er veldig bra å spille for eldre til barn...
Wheel of Fortune pop-reklame må bort! 3 klikk for å få noe eller hvor som helst!
Det går tiden. Skulle ønske det åpnet seg med Facebook. Dette er en ny telefon, og jeg må begynne på nytt. Jeg var på nivå 628 med den gamle telefonen min. 😒
Beveger seg VELDIG VELDIG RASK --- HOLDER deg på tærne og forbedrer konsentrasjonen din, noe som absolutt er fordelaktig for alle - unge, middelaldrende og pensjonister også!!
spillet er morsomt, men jeg er i ferd med å avinstallere det på grunn av det store annonsevolumet
Noen nye nivåer i pipelinen? Dette var flott helt til det plutselig tok slutt! februar 2021 - appen har blitt oppdatert, men fortsatt ingen tilgang til flere nivåer etter den brå avslutningen, selv om flere nivåer vises.

Jeg synes det er synd ☹️ når spillet ikke lar deg ta de skuddene du vil, så si at du ikke har nok bobler til å vinne spillet. Det er trist.
Shoot Bubble - Fruit Splash Rekreacyjne hyth
Jeg liker spillet, men problemet er at jeg har et rikt nivå på 3420 og at det ikke vil gå videre tror jeg er slutten av spillet, prøv å løse det
Ville vært et fint spill, men det er så elementært. Den trenger nivåbonuser!
Krasjer hele tiden når annonser lanseres.
Selve spillet er fint og jeg forstår behovet for reklame, men etter hvert eneste nivå? Det er litt mye.
Shoot Bubble - Fruit Splash Jocuri obișnuite chw
Spiller jevnt uten å stoppe.
Elsker dette spillet min 3 år gamle datter kan til og med spille dette spillet, det er så enkelt dette spillet er så langt jeg har ikke hatt noen problemer med spillet, vi får se hva som skjer hvis jeg kommer til level3420
Flott for å fordrive tid, begynte akkurat så lett på dette tidspunktet.. Jeg elsker å eksplodere ting. Så jo mer jeg kan pop, jo mer tilfredsstillende er det.
Hfi
Det er et veldig dårlig spill... Jeg får ingen interessante nivåer i det... Ikke last det ned... Det er bare bortkastet...
Fjern reklamen når en spiller, de ødelegger spillet.
Blir sittende fast ved 3420. Hva skjer? Bra spill. Fortsatt ingen løsning for nivå 3420?
For mange annonser. Ikke sikker på hvor lenge jeg vil fortsette å spille. Jeg liker spillet.
Massevis av dårlig uønsket video kommer som en annonse ... det skjemmer barn
Braindom 2: игры на смекалку Словесные игры qwfb
Ikke last den ned. VERSTE OPPLEVELSEN. jeg har slettet innen 5 minutter etter nedlasting. Det er som 10% SPILL & 90% ANNONSE-forhold. Du må finne hvor spillet er i disse mange annonsene. bye bye...med 0*
Morsomt avslappende spill tar bort stresset og angsten og bekymringene jeg har, og det er det som hjelper med alle andre ting som du kanskje trenger å glemme for dagen, en brus eller vann og ha det gøy.
Annonser er dårlige.. Jeg hater dem.. De er Forstyrr meg å spille.. Tenk på dette..
For mange annonser. Jeg er på 2200 nivå du legger inn for mange annonser. Fortsett og du vil bli slettet. Er spillet ditt sammenflettet det var til du begynte å sette ubrukelige annonser på
Den lar meg ikke gå over 3420. Jeg har vunnet alle de andre spillene, men den lar meg ikke gå høyere.
Alt for mange annonser
Shoot Bubble - Fruit Splash Casual games qupt
for mange annonser, men greit spill
Dette spillet starter som et nybegynnerspill. Den ble annonsert som ekstremt avansert og vanskelig.Skal jeg spille 3000 spill for å bli utfordret?
Bra spill, velbalansert, kom til nivå 1505, slettet fordi det var mer annonser enn spill
Kom deg til nivå 3421 og kommer ikke lenger, springbrettet mangler 😡
Jeg liker spillet. Annonser er hele tiden i veien. Spillet mitt har stoppet. Kan ikke spille forbi nivået jeg er på. Jeg har startet på nytt og sitter fortsatt der. Jeg er på 3410 og vil veldig gjerne fortsette å spille.
Nydelig spill, men annonsene er alt for mye. Av denne grunn avinstallerer jeg spillet. Flere annonser enn spill. Ingen mann!
Shoot Bubble - Fruit Splash Jocuri obișnuite chw
Jeg er på nivå 3418, og det fryser stadig og slår meg av. Vennligst fiks det. Takk skal du ha
for mye reklame, selv skaperen bør forstå at barn vil spille dette spillet, så reklame bør kun være for de alderen. ikke for voksne.
Det er for mange annonser, vennligst gjør noe og fjern annonser