Post by rauchrontairile on Feb 23, 2022 15:33:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ 1v1.LOL - Skytespill Online ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 1v1.LOL - Skytespill Online IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodeøkningsnøkler ▞▞▞
▞▞▞ 1v1.LOL - Skytespill Online 2022 version ▞▞▞
Dud it, det er akkurat som fortnite grunnen til at jeg ga denne 5-stjernen er fordi grafikken er ren, det eneste problemet er at den har for mange annonser og noen ganger feiler den, men det er én ting hvis du bare gjør spillet offline slik at du kunne spille med en datamaskinspiller, jeg elsker dette så mye, du bør laste det ned, takk for at du laget dette spillet.
Dette er ikke et bilde som beskriver dette. Bra spill
Jeg tror det trenger mer på innstillingene som hud og knapper og også separat følsomhet for bygging og kamp
Beste spillet ❤️
Dettw spille er det BESTE spill jeg har spilt i mitt liv det slår ALLE spill i verden!!!!!
Beste spillet noensinne👏👏
Appen er gal, men det er ett problem: annonser stopper aldri, så derfor bør du fjerne høsten og annonser!
Moro på pc, men for vanskelig med dette
Det er et flott spill, men du må sette inn flere våpen som RPG 7 pistol det vil være flott
Har funnet spill som ser ut som fortnite og jeg er ærlig imponert over god jobb 5 stjerner
Jeg har spilt dette spillet 24 timer og jeg DIGGER det...det er moro og du kan til og med spille dette spillet på datamaskinen din, noe som gjør dette spillet enda bedre...DEFINITIVT verdt det!!!
Det har ikke mange annonser, og det er et bra spill
jeg vil gi den en 4 stjerner. ettersom vi ikke kan leke med tastaturet og musen med telefonene våre, og ikke kan leke med blekksprutapplikasjonen. dette vil hjelpe meg så vel som samfunnet og for de som ikke har en PC å spille. dette vil være bra for dette spillet. ettersom utvikleren gjorde mye arbeid for dette spillet. Til slutt vil jeg si at dette er et bra spill, men det trenger tastatur og mus for å spille. hvis dere legger til denne funksjonen, vil dette være veldig nyttig.....fortsett slik du gjorde jobben din 👍👍👍Og legg også til et br-spill.
jevn, men litt lav grafikk.men jeg liker konseptet
Grafikken er ikke så bra, og spillingen er litt vanskelig på telefonen, men med en kontroller er det greit. 3-stjerners vurdering spillet er OK.
Fordi autobrannen ikke fungerer, skyter de bare nærme og en del den ikke skjøt kan du oppdatere pls
lar meg ikke spille mobil på kontrolleren
Jeg elsker dette spillet, men det krasjer om og om igjen. Jeg har en ny telefon (S20 5G) så jeg burde ikke ha noen problemer

Ttreeq
1v1.lol er et bra spill, men jeg blir alltid fast Anna trapper Ina Cohn og taket du trenger for å fikse dette😶
Elsker deg
etter hver runde og jeg trykker fortsett er det en annonse kan du vennligst lage færre annonser eller ingen annonser hvis mulig
Det er veldig fint, men det er som gratis gran og fortnite
For bedre forbedringer legg til granater og dansebomber for mer moro
Jeg kjøpte mynter for 10$ og de dukket ikke opp, og jeg kunne ikke kjøpe noe. Jeg kjøper ALDRI noe på dette spillet igjen før jeg enten får refusjon eller myntene mine!Du må legge til like-spill du må spille på fem minutter som du må skyte og bygge som et sammenstøtslag i gratis ild og legge til flere moduser
greit, men det er litt som laggy noe
Vel, 1v1 LOL er veldig beskrivende og har mange aspekter og funksjoner. Det er også veldig morsomt hvordan du kan spille med andre mennesker gjennom forskjellige spillmods. Jeg har imidlertid mottatt feil på kontrolleren om at jeg ikke kan krøke meg, og jeg har også teleportert gjennom builds bug in box-kamper. Du bør fikse dette raskt, for det er ekstremt irriterende. Men spillet er bra nok.
Skal du legge til når du skal spille dette spillet og det er et skytespill automatisk hvis det er en annonse midt i spillet ditt
Dette spillet trenger noen store endringer som ett trykk, som er det viktigste dette spillet trenger, og kontrollerkompatibiliteten er så overdreven at den må tas ut av spillet eller plasseres i en kontrollerserver der kontrollerspillere kjemper mot andre kontrollerspillere fordi når runden starter så jeg kan se er fienden min himmelhøy på 90-tallet. Dette er endringene vi trenger, og også 4-fingerklo trenger mer støtte fordi spillet bare kan sanse 3 fingre. flott spill trenger flere oppdateringer
Det er akkurat som fortnite, og det har god grafikk, og det er det beste mobilspillet i verden. Jeg tror du mener morsomt spill på 3-quizen.
Jeg kan ikke sikte og se meg rundt på samme tid
NERF Epic Pranks! ஆக்ஷன் bnq
Bra spill, men kontrolleren min kan ikke engang fungere 😒
Jeg spiller på pc og du må ta vare på tge freaking hackere som jeg er ferdig jeg kan slippe 215 poeng for konkurransedyktige årsaker til en hacker som kom igjen fikse pc som forbud acc at hacke flere ppl vil spille spillet som herregud jeg raser som crazy jeg avslutter dette spillet hvis det fortsatt finnes hackere
No go, så hvis du ønsker å gå live på dette spillet kan du ikke fordi noen annonser kan ta ned streamen og fortsatt legge den på yt, men du må slette og du kan lage en yt-vid på det, du må kut ut alllllllll av annonsene no go IKKE LAST NED PS så mange ANNONSER
Av en eller annen grunn frøs spillet når jeg logger på spillet 👍👌🙂
Du vet... Det er ikke ille. Det er et ganske morsomt spill. Det er bare ett problem.. Jeg spiller på kontroller med Y-aksen omvendt.. hvis du raskt kunne legge til denne funksjonen, ville jeg gjerne gitt den 5 stjerner
spillet er morsomt for mange annonser
morsomt, men mye hacker
Det er et bra spill, jeg ville bare ikke spilt det hver dag, det blir kjedelig etter en stund
Dette spillet er veldig kult, men vær så snill, legg til offline-mod med roboter og de beveger seg og de kan bygge og skyte for ppplllllsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
1v1.LOL - የተኩስ ማስመሰያ የእንቅስቃሴ uws
1v1.LOL - Simulátor Strieľania Akčné rjrr
Jeg kan ikke spille det med alle jukserne de har ingen reload på snikskyttere og jeg kunne ikke bygge, eller de kan skyte meg gjennom vegger.
1v1.LOL 線上建築射擊模擬器 動作 krj
Det var mange hakere, legg til rapportknappen og fiks dette problemet ☹️
spillmodusene er ok, men tdm var den beste, men den er borte og det var den eneste spillmodusen jeg elsket, og våpnene er fortsatt de samme, ingen endring i det hele tatt, men den kan legge til flere våpen som granat, semi auto rifle, smg, lmg og rakett disse våpnene vil gjøre det enkelt i stedet for å måtte våpen fordi spillere bygger høyt og høyere at det vil kjede bare å ødelegge det med hakke eller rifle
Noen mennesker kan redigere som gale det fikk meg til å knuse telefonen min og pipe runner er umulig 1 sare fordi det suger
wow kult
Hei, jeg har spilt dette spillet i 2 år og jeg elsker mekanikken og bevegelsene og tingene du må gjøre
Bra spill
Fint spill kan du bare lage gratis multiplayer-spill annet enn det superspillet
Jeg prøvde mobil med berøringsskjerm, og det feiler på skjermen min, noen ganger går jeg veldig nært eller knapt langt unna en bygning og den beveger skjermen min 50/50 og velger ingen redigering, 50/50 når folk prøver å bygge, det får dem til å se i en bestemt retning, når de skal se hvor som helst de vil, noen ganger når du flytter den analoge pinnen, har du fingeren i midten og den beveger skjermen, men har den analoge pinnen og har lengden på den for å ha en viss lengde.
Ummmmmm vel, faren min har nettopp gått bort og jeg er veldig trist, så 1v1 lol kan du innfri ønsket mitt om å legge til hakker det har vært 7 vanskelige måneder uten at faren min ikke har fått så mye penger, så vær så snill å oppfyll ønsket mitt og legg til flere hakker som du kan kjøpe som skins😢😢😢😢 jeg er også en av de ost og peapleloved fellene btw og noen gang seince du brakte skinn til spillet jeg ville ha hakker til så vær så snill og takk for godt nytt år hvis du gjør dårlig ha det gøy med å gjøre ting som kan brukes, kanskje backblings til😊